Salam Perkenalan Semua. Kami adalah tim pemasaran produk pertanian secara borong kepada pembeli produk pertanian kepada pelanggan domestik dan eksport. Hubungi 0136225150 untuk pertanyaan

Sunday, December 27, 2009

Program Tangkapan Ikan Ketutu 2010


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

2010 bakal menjelma beberapa hari lagi, jesteru itu adalah dimaklumkan program awal tahun 2010 ini kami akan menjalankan program tangkapan secara meluas diseluruh kawasan utama di 3 negeri iaitu di Perak, Negeri Sembilan dan Johor.

Dinegeri-negeri ini kami ada menjalankan program tangkapan di sungai atau lombong yang telah dikenalpasti akan kepadatan ikan ketutu ini. Semua hasil tangkapan ketutu tersebut akan kami kumpulkan di Kolam Pengumpulan di Negeri Sembilan. Kami akan maklumkan tarikh yang sesuai kepada pembeli untuk datang melihat@memilih saiz ketutu yang diperlukan.

Dikesempatan ini juga kami juga memohon maaf kepada semua peminat dan pembeli kerana tidak dapat mengupdatekan blog ini sekerap yang diperlukan. Ini kerana disamping kami menjalankan aktiviti ternakan ketutu, kami juga menjalankan projek binaan, renovation rumah atau homestay serta lanskap di Johor .


Oleh itu, kepada pembeli2 yang berminat boleh menghubungi kami untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut

2 comments:

Syikin said...

bile program ni djlnkn..

Blogger Malaya said...

maafkan kami kerana lewat reply komen tuan/puan manja. program ini telah dijalankan sejak 2006 secara kecil-kecilan dan hobi sambilan seorang rakan Nelayan Ikan Air Tawar. sehingga kini kami masih menjalankan ternakan dan pencarian ikan ketutu ini di tempat terbaru iaitu di Kota Tinggi Johor